Merel Jamin start als ‘New Media Specialist’ bij Check-in PR

Merel Jamin start als ‘New Media Specialist’ bij Check-in PR

Merel Jamin start als ‘New Media Specialist’ bij Check-in PR 3180 3180 Merel Jamin

Per 1 mei  2020 is Merel Jamin gestart. Zij heeft ervaring opgedaan binnen de mediasector en  heeft veel zin om haar debuut in deze sector te maken. Check-in PR, hét PR bureau binnen de ‘belevingsbranche’, is blij met deze versterking en verwelkomt haar als nieuw teamlid.

Merel’s ‘checkin
Check-in PR blijft zich ook in deze roerige tijden met veel passie inzetten voor haar klanten. Als nieuwste teamlid zal Merel zich ontfermen over de accounts Savoie Mont Blanc Toerisme, IDM Südtirol, Innsbruck, en Les Menuires. Naast haar werkzaamheden op het vlak van PR en Social Media, zal Merel haar eigen reisverhalen vertellen op de reisblog van het bureau, yourcheckin.nl. Bereid je vast voor op veel wintersporttaferelen want Merel is gek op snowboarden, skiën en eigenlijk alles wat met sneeuw te maken heeft.

Van Rotterdam, via Madrid en Utrecht, naar Bodegraven
Merel heeft International Media and Communication aan de Erasmus Universiteit in Rotterdam gestudeerd  en is een half jaar op uitwisseling geweest naar Madrid . Hier heeft ze Spaans leren spreken en content leren maken, een fijne combinatie voor de creatieve talenliefhebber. Na haar master Film- en Televisiewetenschap in Utrecht heeft ze verschillende content campagnes ontwikkelt, geanalyseerd en geoptimaliseerd. Ze deed ervaring op met maken van content, projectmanagement en media-innovatie voor bedrijven als LINDA., NPO3 en Univé Verzekeringen. Media is een grote passie van Merel evenals reizen en in het bijzonder wintersport. Ze is erg enthousiast over haar nieuwe baan bij Check-in omdat haar passies hier samenkomen: “Mijn liefdes voor media, talen en reizen kan ik  perfect combineren bij Check-in. Toen ik de vacature zag, twijfelde ik dan ook geen moment en ik klom snel in de digitale pen. Toen ik tijdens mijn kennismaking met Peter hoorde dat ik mij mag gaan richten op content campagnes voor prachtige wintersportgebieden, kon ik mijn geluk niet op. Ik heb veel zin om mooie verhalen te vertalen in toffe content.” Peter de Jonge, eigenaar van Check-in PR vult aan: “Fijn dat we in deze rumoerige tijd weer een nieuwe collega kunnen toevoegen aan het team met een frisse blik en ervaring op de nieuwe media mogelijkheden’’.  Een afspraak maken met Merel? Neem contact met haar op via merel@checkinpr.nl.

Over Check-in PR
Check-in PR is een Content PR bureau dat zich richt op de ‘ belevingsbranche’  en is in april 2015 opgericht. Het bureau creëert PR strategieën en content op maat voor uiteenlopende opdrachtgevers in de ‘experience industry’: van toeristische bestemmingen en hotels tot interieurconcepten, lifestyle merken, start-ups en events. Afhankelijk van opdracht of project checkt een team van externe experts bij het bureau in om samen een unieke beleving neer te zetten.